Framtidsplaner #1 Piercingar

Ja, lovade ju ett superlångt inlägg med framtidsplaner. men sen kom på att de kanske kommer ta ett tag o skriva allt, haha.. så ja tar en sak i taget! Det kommer alltså dyka upp ett inlägg lite då då, men olika saker o sånt ja vill göra/skulle kunna tänka mig i framtiden! Detta inlägg handlar då alltså om PIERCINGAR!


LÄPP-PIERCING

Är faktiskt nått jag velat göra länge, o jag tror nog ja skulle passa rätt bra i de :) Fast de blir nog på min högra sida av läppen. Vröl najjs!



NAVEL-PIERCING
Är också nått jag alltid velat göra, dock så behöver man nog en platt o hyffsat snygg mage. o till den kategorin hör jag nog inte till, haha!



 

Och denna bilden antar jag att typ alla har sett? Jag är fan as sugen på o göra 2an, en såndär stav lr vare heter.
o sen 1an också såklart, o kanske lite fler 9or ;)



Detta är ju då bara så satans coolt! Haha, fast däremot nog inget ja kommer o vela göra, men ballt är det iaf! :)


Hål i näsan är ja också jävligt pepp på! Fast då blire ju en ring istället, haha.


SEPTUM
Tycker jag är jävligt coolt, Muuuu!



Nääh, nu kommer ja fasen inte på nått mer. Tack o hej, leverpastej! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0