Skola imorgon!

Ja, imorgon händer det! Ja börjar öhm... gymnasiet?  IV var det då somsagt, haha :) Sitter o jobbar med hemuppgifterna jag fått, att ja alltid ska göra allt i sista minuten. Min högra arm är iaf uppsvullen som fan o de typ brinner i den. så jag sitter med en kall handduk på den för de mesta. Men ja hoppas fanimej att svullnaden ska gå ner imorgon.  De för as ont o kliar as hell!

De är ju iaf lite pirrigt inför imorgon, men inte så pirrigt som de kanske borde vara. Nått fel på mig antagligen, haha. Nu är klockan 22.45, dags o sova tror ja.. ska med bussen vid 8 imorgon. den får vi inte missa! :O Haha, ja som är van o gå o lägga mig typ 2-3 på natten o gå upp vid 12 typ.

Fyfan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0