skola snart!

Halv 3 äre möte för min del på virginska. känns lite småpirrigt redan. Vettefan om ja kommer hitta ens, haha.  Fick hem massa grejjer precis o nått häfte med massa frågor ja ska ta med till mötet. Cilla är redan påväg dit. och om ja fattat saken rätt så börjar vi skolan 1 september. haha, fett skönt. alla har ju fan redan börjat. WOHO! Och i helgen ska ja va hundvakt till nikki o klara, d va länge sen! Måste även lägga upp en ny hundvaktsannons,  men fundera på o vänta tills schemat är klart o de. men vafan. får la se. 

Igår förresten, blev ja o cilla skjutssade till mässan, läser man lite på garaget.org så skulle de va en liten miniträff där. och ahh,, de var verkligen en miniträff! Sen hitta vi en as brant o läskigt trappa vi gick uppför, o då hamna vi på taket! o där tralla vi runt ett tag o försökte hitta en annan väg ner, o tillslut kom de nån som jobba där som sa till oss. huh! o sen hitta vi en stolpe vi hade lite kul med, haha :) Aja, sen bestämde vi oss för o gå in till stan.. o jag hade ju dom nya klackarna på mig som ja inte gått så mycket med (o jag har fort. inte lärt mig riktigt o gå i dom) så vi gick o gick,, och tillsut tog ja fanimej av mej skorna! o där vi blev uppplockade sist, de blev vi igår med! De va nån liten sport(?)bil.. o dom brukar ju ha jävligt små baksäten,, och ah.. detta va fan tregånger så trångt som andreas. haha, så ja satt där helt klämd! o när han gasa åkte ju cillas säte bak.. så jag blev platt som en pannkaka sen. höhö,, han skjutssa iaf upp oss till donkan på stan. o sen gick vi (jag, barfota) ända tills vi träffa på hans(Han som dansar,haha)! honom satt vi o snacka med rätt länge, och vi fick varsin ring av honom med. höhö! Sen gick vi vidare o hamnade vid polishuset, där vi träffa två killar vi satt o sancka med aslänge! Visade sig att den ena ska gå i våran klass på IV, ahh.. får fan se hur de ska gå. Och sen fick ja fan smaka hembränt för första gången! De var.... inte så illa som jag hade trott. haha, enda pinsamma var att jag inte fick fram ord sen. Det smak...d.... bana....n!! haha, herregud! o sen fick vi besök av farbror rosa! Han kände igen mig o cilla direkt, hahaha.. o sen kom han aldrig ihåg mitt namn heller så från och med nu så ska han kalla mig för berit!! Bella, som han sa ibörjan skulle ju vart lite trevligare. höhö.. jaah, nu får vi se om han kommer ihåg de tills nästa gång. haha :)

Ne, nu ska ja fan ta o käka nått o fixa lite tills detdär jeffla mötet. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0