bookrecension :)



Hellu!

Ja, denna boken började ja nog läsa i somras? Läsa böcker är inte riktigt min grej, men ären bra så funkar det ^^ Tror denna låg på typ 600sidor, o ja har inte vart så flitig med o läsa direkt. men nu ären äntligen slut! Ja tycker den va sjukt bra! Handlar om hela hennes liv typ, både bra o dåliga saker.. haha :) Porrbranchen är verkligen inte så lätt som man kanske tror! Innehöll mycke bilder och så har ju neil strauss skrivit den. Satans va duktig han är! "The dirt" med mötley crue har ja också läst, o den har han också skrivit. apabra! Rekommenderas ffs!

Annars, så sitter ja o lyssnar på Crashdïet o pratar me fölk på msn. Lagom tråkigt... ;D

Morsan försöker övertala mig o skaffa nå jullovs jobb, GIVE ME!  Problemet är bara att ja är så jävla blyg (JA HATAR'T!) så inte fan skulle ja våga gå in i nån affär o fråga om jobb? Kan inte nån typ.. görat åt mig? :D

Nej usch nu sitter ja bara o drömmer håriga drömmar! HAHA, asså om vad ja ska göra med mitt hår. Detdär med rosa va bara så jävla snyggt! ;o Tänk om ja kunde få gå o pierca mig också? Fan va nöjd o glad ja skulle vara! ..För en gångs skull! Men, ja får sitta o deppa några år till. haha :)

Äh, vafan ska man hitta på nu?

Ingen är hemma, de finns inge mat lr godis man kan tjocka sig med, inge på tv o min data är *host* borta.


Ja, jag får väll hitta på nå. Soo long suckeers!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0