JULLOV!

Godkväll!

Tjoho, äntligen jullov typ..


Fuck me va kallt de vart ute idag, ja dör! Iofs skutta ja runt i trasiga leopardleggings o skinnjacka o spela cool, hah ;D Ne men serriiii.. de va ovanligt kallt idag. fyfan ;D Vet ni vad ja hatar? JULMUSIK! ja står inte ut asssåå.. höhö :)

Yeah, anyway.. försenad imorse som vanligt då. Satt o hade de trevligt med min kära dricka i trappan istället.  sen blablabla.. lunch o så bar de av till kyrkan. Sen var ja tvungen o stå o vänta på min buss typ 1tim, ja frös ihjäl asså! Väl hemma typ 3 så bar de ut me lady, o sen vare meningen att ja o cilla skulle till marieberg men nejdu. Så ja drog upp o köpte en tjocktröja som de står volvo på. Gösnygg ären ;D Nej, ett fel! De skulle stått ford påren ist. men.. nu äre inte så nej..

Säjjer bara en sak! Ja tänker inte sätta min fot utanför dörren på flera dagar. SÅ KALLT ÄRE!

Btw, De är tydligen bestämt att ja ska med andreas o åka lastbil imorgon. Weiiho, sitta i en bil hela dan. haha :) Ska ju typ finnas data o internet o skit där, så ja kanske överlever iaf. o så ska ju lady med också! :D

Jaha, finns inte möe mer o skriva nuva dåva såva!

  

 

Jeapp, here comes bilder. Inte för de syns så mkt, men har man sett den innan så fattar man väll lite mer. Ehe...Nej, ja orkar inte ta av mig den för o få en bild på själva trycket. den är alldeles för skön för de!

Btw, fick även nyligen veta att ja inte kommer få klänningen förens på måndag/tisdag. Jäklar va krångel de ska va hela tin ^^  Men, bara ha får den innan torsdag så är ja happy :)

Nejni, imorgon lär de bli rätt mycke uppdatering antar jag. så håll utkik! ;D ... Inte för ja vet om ja kommer skriva nå vettigt, vilket ja iofs inte brukar göra men öhm.. äh vafan de blir bra detdär.

Fråga mig inte varför ja är så jävla... flumm idag. ikväll. eftermiddag. hehe..

GODNATT! ;D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0