lastbil

Ja men tjenare igen!

Nu befinner vi oss i BRO! som ligger några mil utanför sthlm om ja fattat de rätt? Käka på donkan förut i enköping (?) stor jävla burgare med bacon. mummaa! HAHA, rasta lady förut. då sket hon ju såklart, o då skulle ja gå in i lastbilen o hämta påse... tror ni fan inte de kommer en lastbil o kör över skiten då? haha ;D

Slash boken är väldigt bra! Inte hunnit läsa så mycket, men än så länge ären bra iaf :)

Ja, klockan är redan 3! fan va tiden har gått fort! 6 timmar har gått, o de är ungefär lika mycket kvar!

Haha, ja vad säjjer ni. ska ja ta o bli lastbilschaffis kanske? Sitta o tjocka mig hela dagarna, haha... de är grejer det!

Nej men seriöst, jag vet inte vad ja vill bli igentligen. Blir så satans förbannad på att ja inte kan bestämma mig. Åååh!!

Jahani, dags o byta skiva snart tror ja. hört alla låtar typ 5-10 gånger nu, man börjar tröttna! ;D

Ska däremot inte klaga på den fina solnedgången!

Satan i gatan att ja inte tänkte på att ta med kabel till datorn, så ja kunde ladda över bilderna. Yeah, somsagt.. kommer antagligen va hemma vid 22 ikväll. O nu efter detta tror ja vi ska till sthlm? Andreas rabbla upp typ 10 olika ställen vi skulle till o så ba; Ah, kom ihåg de nu!  Yeah, lätt lix.

Lady ligger för de mesta rätt lungt här brevid! Hade lite problem med o lyfta ur henne ur lastbilen förut, JAG ÄR FÖR KORT!!! o så väger hon ju ton fan!

Haha, as kul o spela musik för henne för hon vrider o vänder på huvudet som fan ;D

Och jag trivs så braa i min volvo tröja ja köpte igår, as skön är den! :)

Nä, nu har ja nog inte mycket mer roligt o berätta, haha ;D
Eller jo, fyfan va osocial folk är! Jag har fasn sms trackat alla på min telefonlista. men tror ni ja får nå svar eller?
Ja, så vi slänger in lite damp på deva! ;D

HEJDÅ! :D


Jomenföfan, lite Guns N'roses till folkeet! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0