muhu

Tjoo!
Usch, nu får ja skärpa mig. inte gått till skolan ännu >.<

Ja dampar loss på att ja inte har musik på mobilen, så drf skaffa pappa fram en gammal mp3 spelare ja kan ha o tortera. Den funkar hyffsat, har inte laddat in så mkt musik än eftersom de krånglar som fan. Men några låtar har ja allt.. som ja kan lyssna på om och om igen! ;D

Haha, mitt hår är en röd/svart hårboll just nu. Göö-läckert ;D

Sen klottra ja massa på min jacka igår, höhöhö.... jävla tipex som alltid lossnar efter 2min typ. men vafan.. bild kommer sen :)

Sen försöker ja få tag på cilla också, men tror ni hon bryr sig om o svara i telefon när hon inte vill till skolan? Möh..

Ja har iaf precis vart ute med lady, hon tycker inte om att hoppa. o inte heller vattenpölar. haha ;D Sen morra hon som en galning på nån ÖBO gubbe här nere. haha, knasig hon är! ;D

Nä, nu ska ja telefon tracka cilla tills hon svarar o så ska ja kolla busstider. Hejdååå :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0