SHOPPAA!!

Nämen godkväll!

Satan i gatan va ja har ont i fötterna o benen! :O Mina jävla klackar kan man inte gå med i snön, men vem tror ni är envis?  Jaja, ja o cilla drog väll upp på stan vid 13? Ja hittade nog allt lite grejer iaf :) Men nu är ja pank, haha.



Tjocktröja
Bandana
Hårspännen
Bh + trosor
Ansiktsmask


O såklart, ÖSK målet på donkan. Mummaaa!  Jaja, sen drog vi hem till cilla o blekte hennes hår o lite av mitt. Haha, hon ska ju bli blond igen. men... de blev typ vitt/rosa. o min röda lugg blev typ samma. Damp, tror inte den rosa färgen kommer fästa i det ;o

På måndag ska ja dra upp på stan o köpa svart/rosa hårfärg från stargazer vetni. sådå blir ja svarthårig igen o så halva luggen rosa då. Fan va ja kmr sakna mitt röda :O haha, men vem vet.. ja kanske färgar tbx sen ;)


Aja, ja väntar på att cilla ska skicka bilder från idag! Men.. dom kommer väll imorgon lr nått. haha ^^



Smell ya later, !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0