stan me cilla + athos


HAHA, snygg bild på athos o mig ;D


Nämen tjenare tjenare!

Sov bort halva dan typ känns de som, haha. Gick iaf ner o mötte upp kicki med athos, o sen bar de upp på stan för min del o träffa cilla. Stog på järntorget ett bra tag o vänta, o så ringde hon ba; vart äru? ja ba; vid julbocken! hon ba; jag med, men ja ser inte dig?  HAHA, så visade sig de att ja stog framför den o hon bakom! haha så fult ;D Jaja, sen drog vi till koneko för ja skulle köpa hårfärg. Tror ni fan inte att den svarta va slut!? Men, nu har ja rosa iallafall, så får väll se om ja köper vanlig svart eller drar dit om några dagar. de blir nog de senast nämda, haha ;D Efter att ha irrat runt ett tag så kom andreas o hämta mig o skjutssa hem mig.. Lät Lady o athos springa av sig lite på gården. så nu är dom blöta o härliga! Satan i gatan vad athos hårar!! Hår överallt fan, o ja som va duktig o städa o dammsög här igår. haha :)



Titta, nu syns inte blonderingen. mohaha! ;D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0