CRASHDÏET!



Ååh, ja kan inte sluta tänka på crashdiet o deras nya sångare. Jag e lite småhappy för att just simon blev deras sångare.. jag som trodde de skulle ta evigheter innan dom skulle hitta en ny. Har iofs länge vetat att han var den nya, men de va inte förens igår när jag läste nyaste nummret av sweden rock de blev bekräftat. Åhhåååå!!

Jag gillade simon från första gången jag såg honom på youtube (Jailbait - We're the revolution), han kommer gå långt tänkte jag. Men inte fan kunde jag tro att han skulle sjunga i crashdïet! Han hade tydligen blivit frågad att ersätta david, men han hade fullt upp med sitt egna band o.sv. o då kom ju lilla olli med i bilden. Har aldrig ogillat honom heller som många gör, o nu förstår jag absolut varför dom kicka honom efter att ha läst tidningen. ja de står mycket vettigt i det nyaste nummret! Han va ju så snygg!! Men simon,, ååh *dregel*

Haha, jaja! Hoppas dom kommer till örebro nångång nudå. Förresten, vafan de va nån som sa att dom inte skulle gå ut med det förens i höst! Så blev ju sjukt chockad o bara slå upp sidan i sweden rock o ba; WTF !?
Dom har en ny skiva på G nu också, dom har redan spelat in massa låtar.. men fler ska skrivas o spelas in! Skivan skulle komma ut 2010..  Fan de känns ju som evigheter. Men är ju igentligen bara typ ett halvår kvar dit. tiden går fort som fan! Men får väll nöja mig med o lyssna sönder deras låt "Caught in despair" dom lagt ut lite i förväg på hemsidan, myspace o.sv.


För övrigt så har jag idag, typ bara suttit vid datan o haft dööö tråkigt. Tänkte åka till stallet idag, men ja o cilla skulle ju till marieberg o sen blev de uppskjutet och bla bla bla.. bara massa krångel o tiden bara gick! så nu sitter jag här, 19.24 inte gjort ett piss idag o har fortfarande dööds tråkigt!
Men! jag ska dra till stallet imorgon bitti istället (om ja nu vaknar, haha) sen blire marieberg, hoppas jag! Meningen var ju att vi skulle till askersuund på bilträff. men ingen skjutssar dit oss, och cilla har väll inga pengar som vanligt! Faan va sur jag blir, vi har inte vart på en enda bilträff i sommar. JAG DÖR! o när vi väl ska åka till nån o har planerat allt, så har hon såklart stuckit iväg!

DAMP!

För den delen, skulle jag vilja ha ett tufft "artist namn". TIPS!? Katrine elliot is my name, kind of cool! men vafan, kom igen? Nått ballare kan man hitta på!

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0