No one's gonne do it for you..

Foto: Cecilia Thente (Min egna slyna!)

Åh gosh va ja hatar att de inte går o ladda upp bilder här på bloggen tagna från internet (på band, artister t.ex.) bluh! Sitter btw för tillfället o lyssnar på Vains of jenna. Gud va de va länge sen ja hörde dom! Glömt bort hur mkt ja gillade dom, haha. =) Hitta ett roligt klipp me dom på youtube förut idag, närom spela in sin musikvideo med bam magera. Haha, tkr slutet är så rolig när bam pratar om killarna ba; Those guys have more bandanas then I'v ever had in my whole life!  haha, lägg ner 10minuter på o kolla på skiten iställe!

http://www.youtube.com/watch?v=v2KXVOKKJnY

De ska ju typ gå o lägga in videos o sånt skit här, hurfan man gör de vet ja däremot inte. suck! Men man lär sig med tiden dåe! :) .. hoppas ja! ;o

Sara va däremot snäll o skicka lite låtar med grabbarna t mig förut,, leta som en galning på hårddisken men hitta inte ett skit. Måste verkligen rensa o sortera alla mappar, rena rama köttfärssåsen! Ja gud, nu blire o lyssna sönder dom 4 låtar jag har med vains of jenna,, sen kmr ja väll vara så himla trött på't så då.. ah. va händer då tro? Jag skriver de i ett annat inlägg när ja kommer på vad!

Skitväder är de också, o dagen har bara runnit iväg.  REGN  GREGER  REGN! Fuck, hoppas på sol imorgon så man kan få lite saker gjorda! WÖHÖ! för den delen fick ja ju ÄNTLIGEN ett paket igår. de va min nya leopardfärgadefjollvarningsväskamednitarochskitsmåhandtag!  Visste att den va liten, men inte såheer liten! Buh, får väll se om man kmr använda den lr inte. jag får iaf plats med en stor chokladkaka o cider, de är huvudsaken! ;o haha :)

Planer för ikväll vet ja inte ännu, velat åka till kolonin hela dan o jobbat. men cilla bromsar mig ju som vanligt då. o sen bara regnar det!  Det är göö mysigt o sitta under en filt, kolla på film o bara höra allt smatter på taket. åhå! Dock inte lika kul med två föreldrar på varsin sida. haha =)


NEJ NU VET JAG! jag o cilla ska gå i kortshorts o linne till MAXI i handla. o sen gå hem igen, o det ÖSER NER! mohahah,, har ni tur får ni kanske en dygnsur bild! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0