DET SNÖAR!

Tjopp!

Sry sen uppdatering ;D Idag fick ja med mig cilla till skolan, tjoho! Media hela dan, rätt soft :) Sen va vi i tid också, amazing!

Drog hem vid lunchen o gick ut med Gibson o Athos, sen drog jag o cilla till marieberg. Tror nog inte vi va där förens 4 typ? ;D  Satans ont jag har o fötterna nu, jäkla skitskor!  Blev inge större inköp, och inge blekningsskit heller. FAN! Men imorgon får ja pengar från hundvakten, så då ska ja traska iväg till maxi o köpa det! Tänkte färga typ innan helgen, så ja hinner vänja mig tills skolan börjar igen. haha :)

Sen köpte ja två as söta Bandanas, o sen har ja inte fått någe kontonummer heller. Så klänningen lär ja inte få förens nästa vecka. Fan va tiden går fort! Torsdag imorgon redan, shit!


Nä, nu är klockan redan 11! Time to sleep, ja är så jäkla seg på morgonen asså! haha ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0