goodnaat!

Tjoho!

Skriver en snabbis innan ja lägger mig, som vanligt! Jag har vart duktig o kollat igenom massa bilder på bdb, de brukar ja aldrig göra. haha ;D

Vet ni vad ja hatar? Julsånger! Eller... vem gör de igentligen? Jaja, stå ut med dom får man göra iaf. O sen får ja damp på att ja inte kan ha musik på min såkallade mobil. blääu!

Skola imorgon! Jag vill inteeee! Bussen kommer säkert va smockfull som vanligt, o man får stå där o trängas. Åh, ja hatar det!

Fan vad ja klagar hela tiden! Shit...



Lägger upp denna videon igen, Fuck vad Swan är snygg!

Jag skulle kunna lägga upp typ 100 olika musikvideos eller nå, höhö.. får behärska mig lite. Tror inte ni vill ha ett inlägg me typ 50 videos? haha :)

Jajajaja.... en till får ni. mohaha! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0