mualkaa



Tjo!
Rätt soft dag i skolan idag, förutom att de regnade då >.<

Btw så har ja fixat till klänningen idag, Sömmen från början var ju gömd typ till dragkedjan. o igår sydde ja så halva va gömd o resten av biten vare en svart jäkla hackig tråd. haha :) Men nu ären borta o klänningen sitter skitbra ÖVERALLT! ;D

Sen har ja haft sånadär virriga tankar idag om vilket gymasium ja vill gå på. Åh,  ja måste verkligen boka tid med detdär "jag somnar såfort du pratar" studievägledaren! Seriöst, jag orkar lyssna en stund. Sen är min hjärna på andra tankar ;D


Yeah whatever...  nu har ja iaf legat o sovit 3tim typ, hurfan orkar jag!?  Ska glo lite på tv nu, men skriver nog ett inlägg innan ja lägger mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0