REDHEAD, DUDE!

  

HAHA, Ja hatar o ta kort på mig själv. Men ja kände mig lite tvungen o ta ett par på nya frillan så ni får se hure blev ;D


Idag drog ja hem till cilla en stund, eller ja... ett tag! Vi fick kill-besök. haha ;D Det är inte varje dag hemma hos cilla, sörrö! HAHA fyfan, de hemskaste var att vi trodde Athos hade svalt en kondom. Herregud, hur ska jag förklara de för hans matte!?  ... Men som TUR är, så visade sig det att det inte va så. PUH!

Väl hemma så gick ja ner o köpte pizza, mumma! O sen somnade jag i min lilla soffa, sov väll ett par timmar eller nått. o vaknade nu vid 9 lr nå? Nu är hela familjen elliot hemma, även lady!

FAN! ja blir galen på mitt såkallade svarta hår. De ser typ brunt ut ibland? De va ju fan inte länge sen ja färga, o varje gång ja duschar har ja alltid i nått såntdär skyddande balsam för att färgen ska va kvar längre.  Blääu, hoppas bara de är ljuset som gör't ;D  HAHA, Sen diggar ja verkligen min röda hårbotten som blev efter färgen.. gö läckert ju ;D

Skriver mer sen, tjaråh ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0