Rövsmör

Haha, de luktar fan ärtsoppa i mitt rum nu. BLÄ!

Idag har ja sovit så sött i min lilla soffa, skönt! o så har ja nyligen suttit o plinkat, plonkat.. vafan hetere? på min lilla gitarr också! Haha, fan de märktes att man inte spelat på ett tag!

Nä, nu lyssnar jag på Mötley crue och funderar på hur min dag imorgon kommer se ut. Mammsen min försöker tvinga mig till skolan men ja är ju fortfarande sjuk, hellu?

*Mamma kommer in i rummet*
 Mamma;  -Vad gör du?
 Jag: -Jag vet inte
Mamma; -När börjar du imorgon?
Jag; -Jag vet inte
*Mamma går till mitt schema*
Mamma; Måndag imorgon va?
Jag; Jag vet inte
Mamma; -10.15, börjar du då?
 Jag; -Jag vet inte
Mamma; -Kan du lova o vara i tid till skolan imorgon?
Jag; -Jag vet inte


Jag är uttråkad som fan, o har inget liv just nu. haha ;D Skulle typ, behöva springa ett par varv runt huset innan ja går o lägger mig. Näfan, nu måste ja öppna fönstret. DE LUKTAR ÄRTSOPPA!

Sen tror jag, att ja bestämt mig för hur ja skall färga håret. De blir nog röd lugg o rött på sidorna. Hitta ingen vettig bild, men ja snodde en från... Amanda (?) Glömt namnet, men det är såhär ja ska färga iaf;


Blir nog la skitbra tror jag, eller vad tror ni? ;D Jaja, nu är ju hennes hår kanske inte direkt nyfärgat.. men de blir nog skitsnyggt sen :)

Haha, fan va ja älsar lunarstorm asså. Man hittar så förbannat gamla bilder på fölk ;D

Jaha, nu sitter ja o lyssnar på Elvis också. Sablarns! Ja måste ta mig till coop o köpa dendär as balla affishen ja hitta på honom, MEN! ja är typ döpank. Uuh! Ja fick ju faktiskt mitt studiebidrag denna månad iaf, *JAA!!!!!!!!!* så ja o cilla ska väll dra till marieberg i veckan. Ja måste köpa skor (eller nitar o shit o sätta på dom ja har nu) o sen måste ja köpa brallor, smink osv. o sen såklart - RÖD HÅRFÄRG! :D Fyfan va great! Halv 12 nu, ska ja till skolan imorgon måste jag nog lägga mig nu.

Jaja, SNART! Måste bara säjja vilket förbannat brännsår jag har i knävecket från andreas koppel. Jävlar i havet va ont de gör ;D Sagt åt honom o byta till ett annat, men va tror ni han gör? skrattar åt mig såklart!

Nu blev ja sugen på o gå in i duschen, fan! Inte så jekla poppis för grannarna...

Sen ska ja sette in lite annonser på tradera tror jag, Mina vröööl snygga klackskor med döskallar på, dom va ju såklart LITE förstora. så man går ju som ett as i dom, o sen mitt ramones skärp som ja inte använder, Lite singlar... ah, ja hade en lite lista på saker iaf. Superb!

Jevlar i havet va lång text de blev nudå. BRA, DÅ KAN JA SKRIVA LITE TILL!

Fett uttråkad, o nu lyssnar jag på Crashdïet. Intressant o veta, JAG VET! Jag har ingen lust alls o gå till skolan imorgon, bläu!



Bara för de får ni en bild på mig o mitt äpple från i somras i jönköping ;D
Fan, vi såg ju ut som två ruttna tomater när Nisse hämta oss på busstation. haha, fan ja vill dit igen! .. Även om vi bara låg o sov!



Nä, nu ska ja fan gå o lägga mig! GODNATT SKITUNGAR! ;D


Kommentarer
Postat av: Cizzi

Yeah, ditt hår kommer bli skitfint om du färgar det så som hon på bilden. Tror att det kommer passa dig :D

2009-11-02 @ 16:08:01
URL: http://loveontherun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0