skooolshit



Idag missade vi många bussar till skolan, väl uppe på stan drog vi till ica o köpte godis o sen gick vi upp krämarn o hängde lite där. Där träffade vi sara ;D Nu minns inte ja ett skit, men ja o cilla drog till skolan vid 11 lr nå, käka o sen blev de till o fixa med bilder inför mässan. Ja alltså, alla program på skolan sitter i gympasalen me nån jävla vägg o massa saker dom gjort som dom försöker sälja. O vi satt där med våra bilder vi tagit i klassen som vi sålde med ram o skit.



Vi satt där mellan 2-4 o sen kom cillas pappa o hämta oss o skjutssa hem mig. Det regnar ute! Lucky mig, har inte sett nånting av regnet idag typ. Vart inne hela tin, Mohaha! Försökte väll sova en stund också, gick inge vidare eftersom andreas kom hem med lady. Sen ska han ju springa runt o sno min mobil hela tin o läsa mina sms, skitkul! >.<

Nääj, nu ska ja grejja me lite annat. Eller ah, sova eller nå. haha,, hejdå ;D


Jag vet att ja är trevlig ibland när ja pratar! haha ;D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0