7 inlägg? ;o

Tja!

Jisses, sjunde inlägget för idag. ja måste ju blivit sjuk? ;o  HAHAHA, just precis vad ja är.. ;D

Sitter o lyssnar på musik o glor runt på en massa klänningar! När ja väl får mitt studiebidrag så ska denna inhandlas (hoppas jag ;D)

 

Haleluja! Tieep 300 spänn, lätt värt de lr hur? :) åhfyfan, ja har inte orkar in i duschen än! Ja har städat som ett jekla as! o min gardin har ja fixat också.. haha eller ja... pappas döskalleflagga ja satte lite trådar i! så nu hänger den så fint i mitt fönster ;D Sen funderade jag på o sälja alla singlar jag har, ja spelar dom ju iaf inte?

Nått jag är GRYMT sugen på är o skaffa en jukebox! Snacka om ballt! Men, dom kostar brallan av en och man lär väll tröttna efter ett tag? Jaja, vi lever ju på 2000 talet så. vafan..

Imorgon ska ja hämta athos vid lunch o ha honom tills på torsdag lunch. sen blir det stallet! o på fredag-lördag ska ja ha nikki o klara! Money money...

Sen har ja tittat runt massa på svart/röda frillor.. haha, o ja kan verkligen inte bestämma mig!! Funderade ju då på o färga halva luggen röd o sen nått på sidorna... Fuck!  De jag hällre skulle vilja göra är o färga hela håret rött! Men de sliter som fan, men snyggt som attans äre! o sen typ halva luggen svart o så. ÅÅH!
Nä, ja får klura lite mer på detdär! ;D

Nu är klockan halv 1 o ja skall in i duschen... JA! nu fick ja ett snilleblixt (HAHA, ja dör varenda gång ja hör det!) varför inte färga hela luggen röd o rött på sidorna? Hell yeah!

Haha jaja,,, Godnatt fölk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0