Fjugesta.... mullhyttan!? :O

Shoppalååång!

Som ja sagt hela dagen...


Updates från fjugesta-trippen! Drog till resecentrum o klev på bussen, knappt att vi hann. haha :) Sen satt vi där tills vi va i fjuugesta, o där gick vi av nånstans (ja har inte ett minne av att jag vart där, i fjugesta alltså) men iaf.. sen hitta vi till ett konsum! där gick vi in o leta efter kycklig till cilla. men dom hade bara kall kyckling! så då drog vi till ica istället! Köpte både det ena o de andra... o sen satt vi oss vid busshållsplatsen o vänta på bussen till mullhyttan. Satt o vänta rätt länge o de blåste som faan.. o tiden gick AS SAKTA! Äntligen på bussen så vare fel buss (såklart) så den gick bara till sannabadet. så vi gick av där o vänta på nästa buss som var 15min sen. Äntligen framme i mullhyttan så drog vi till konsum som ligger där, där träffade jag mig halvmorbror. Fast han hälsa inte, för han kände nog inte igen mig. men vem gör de närom inte träffat mig på år o dagar?

Sen började vi gå mot min såkallade mormors hus. skulle bara kolla lite, o sen bar de upp till busshållaplatsen igen. Panka va vi... o vårt gymnasiekort slutar ju funka kl.7 så vi hann med sista bussen hem till käära örebro.

Då drog vi till club 700 för de stog massa långhåriga saker där. haha, där träffa vi varbergakalle (fint smeknamn va?) o sen drog vi till pacos för o hämta cillas cyckel. men den stog inte där! Så drf stog vi o rabbla upp vafaan vi gjort denna vecka, för ja va iaf pangsäker på att vi ställde den där (där står den säkert! haha) o sen kom vi ju på i allt krångel igår! så ställde vi den vid resecentrum. påväg dit så hade ju cilla inte med sig nycklarna heller! så då hamna vi utanför musikbörsen.. Satt där o glodde tills vi börja traska hemmåt.

Jag har tänkt på en sak... hur jeekla intressant äre o läsa steg för steg vad ja o cilla gör om dagarna? haha xD


BILDER O FILMER kommer när ja får dom av sillä.




Kommentarer
Postat av: Cizzi

Sv: Ja verkligen =/

Jo, men det känns ändå som det är slöseri med tid och kunskap, eller något ^^

2009-10-08 @ 17:56:12
URL: http://loveontherun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0