funderingar..



Jag ligger riktigt risigt till näre gäller frånvaro o sånt shit i skolan, kmr antagligen bli av med studiebidraget nästa månad, busskortet o hela skiten.

och då kom ja o tänka på en sak. varför går jag i skolan?

Jag blev fan as pepp på att hoppa av skolan och börja tjäna pengar. T.ex. med hundvakting på hel/deltid. Tjäna ihop massa pengar, köpa en traktor o massa andra saker jag vill ha.


....Men drömma kan man ju alltid >.<

För den delen, tror ja inte rektorn/lärarna vill kasta ut varken mig eller Cilla. För vi är bäst i hela våran klass på IV.

Slå den du!



Satte även upp en del av våra bilder idag,, de är två stora skåp. och vi har ett för oss själva, tänka sig... Sitter även en del inramade piics på väggen ;D

...Fast ja vill inte bli av med busskortet för då kan vi inte åka gratis till t.ex. fjugesta, mullhyttan & sköllersta. FANDÅ!



Näusch, nu får vi skärpa oss Cilla!  *not*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0