siiick



Haleluja!

Idag mår jag väll hyffsat, fortfarande asförkyld men de går o härda ut. o så har ja värsta febern också, muhu! Inte tagit tempen, men vafan.. man känner det väll?

Annars så sitter ja o lyssnar på massa rockabilly och väntar på att klockan ska gå... Runt 3 ska jag hämta athos. Då kanske jag piggnar till lite? Aja, ska bli skönt o få komma ut lite o få frisk luft!

hahaha, en annan sak som är rätt rolig... när man är sjuk så brukar man ju oftast inte orka äta så mycket? Hooo.. ni ska se mitt rum! de står disk ÖVERALLT.  Jag äter som en flodhäst!

Sen har ja hela veckan uppbokad känns det som med hundvakt! Ska promenera med athos i eftermiddag.. o sen ska ja ha honom nån mer dag i veckan som inte är bestämt än. o sen kommer ju nikki o klara till mig på fredag o lördag. Sen måste jag hinna med o dra till stallet nånstans där emellan! Kanske inte låter som så mycket? Men för mig är de det! För att jag brukar bara sitta hemma under dagarna (mycket intressant liv har jag, haha) Sen måste jag fixa ny hundvakts annons, o fixa nån hund jag kan ha regelbundet så man har nån "fast" inkomst varje månad.

Åååh, sen måste ja ge fan i o köpa så mycket godis hela tiden! De finns ju bara så jeekla mycket annat jag vill ha! Huuh,, önska mig lycka till!

Fan, ja måste verkligen få ordning på mitt liv. Ja kan inte sitta hemma o slöa hela dagarna! Fan! 


Nu ska ja gå o fixa nå frukost, skriver senare! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0