updaaetetess

Hallelåja!


Fan, ja måste bli bättre på att uppdatera! Men vafan, de händer så mycket just nu att jag bara... inte hinner med!

Har iaf läst igenom lite av mina senaste inlägg, KAOS! och lagt in lite bilder. så kolla ner lite kanske ni hittar nån ful bild. xD

Suck, idag. vafan har hänt idag. Jojuste! Jag har suttit o drömt mig bort om sköllersta, och sen har vi vart i skolan också. Efter lunch så drog vi till polisstation. siv andersson! Heter jag så? NEJ, MEN JA SA SÅ!!

Pinsamt!



Efter de följde cilla med mig hem, kolla på film o så. o nu sitter jag här, i min ensamhet. Ska duscha snart, o sen klippa mig. Haleluja va konstigt de kommer bli. VI FÅR VÄLL SE!! ja säjer bara en sak. Tupering + hårspray + tupering +  hårspray..... de funkar inte!

Ja ska iaf försöka få bort allt slitna, o sen nån gång in the future när ja får pengar så ska ja köpa svart hårfärg. o sen nå rött shit.

YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY!

Give me money vafan! Ja är suuperpank! o ja måste köpa nå vinterskor, går inte. JAG ÄR PANK! så ja får vandra runt i mina rööda foppa och snea booots. Min klack på bootsen är helt sne, så när ja går ser ja ut som en uppäten potatis.

Precis... ni fattade exakt vad jag menade.

nu lyssnar jag på zz top, så ni vet det. och jag känner mig extremt dampig, eller ne... uttråkad. Ja, där satt den! och nu ska ja in i duschen, fan... ensam hemma. nu blire opera! yeah!


Äh, hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0