Ute me victor ;D

Godmorgon!

Sitter o glor på tv o har allmänt tråkigt. ^^ Somnade fan inte förens 3 inatt tror jag, haha :)

Kvällen igår började väll med att ja o cilla träffades vid ica, sen började vi gå uppåt stan. o sen hamnade vi utanför krämaren där vi fick prata med farbror rosa ;D Dom tyckte cilla vingla för mycket, haha :)
*nämen, er känner jag igen!*  så vi började prata om allt från allvar till bhar på fötterna! Sjukt roliga varom iaf, ;D Ja, vad hände sen? Sen klev vi in i victors bil :D Åkte väll runt lite här och där, och tillslut hamnade vi hos korven i glanshammar! :D Sen bar de in till stan igen, för han hade ju lovat o skjutssa hem mig till halv 1 ;D Men.. de blev en liten sväng på stan igen. Så... jag va väll hemma typ.. Halv 2? :O


Idag... ska jag ner till kolonin o käka ärtsoppa! haha, kommer massa folk dit! Edwin b.la. som man inte träffat på hur länge som helst känns de som, o sen är de väll de gamla vanliga grannarna o massa kärringar!

Nä, nu får ja skriva mer sen. hejdå! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0