Victor ;D

Tjollahoop!

Är så jävla trött, så drar en liten snabbis över vad som hände igår! vid 4 ungefär var ja nere på kolonin,  massa grannar o fölk där. Satt och elda, och ah.. ja satt väll där i princip hela tiden o frös som ett as. klockan 8 typ gick ja ut till grinden o öppna till victor :D<3 och ungefär vid 9 kom cilla och korven..

Efter ett tag så skulle grabbarna åka iväg, så vi tänka följa med då. men de fanns inte plats i bilen! Så dom åkte iväg o ja o cilla gick upp mot stan. Var väll lite här och där, svinkallt!!! Tillslut hamna vi på donkan, käka o hade de gött i värmen. Efter mycke sms och ringring så mötte vi en skitfull victor igen :)  Nån som ja redan glömt vad han hette skjutssa hem oss till cilla, Time to sleep! vafan va klockan... 1-2 på natten? Ja va fan skitpigg, så de tog sin tid o somna. Jag ville ligga på min fylle-soffa som ja kallar den för. haha, men de fick ja inte för victor så tillslut hamna vi alla 3 i deras stora soffa. Lite halvtrångt! Jag låg mellan victors ben (Trots att cilla nämnde ett X antal gånger att de skulle vara tvärtom! hahaha) o cilla vid mina fötter, victor somna direkt! o ja o cilla låg väll o småprata lite från o till. vid 3 drog hon ut o skulle träffa dennis, o kom inte tillbaka förens halv 5. Men vafan, de va as skönt för ja kunde sova hela tiden då ;D Morgonen gick väll kanske inte lika bra, ja hade ont i huvudet och victor.. han ska vi inte ens nämna. haha, de va ju fan synd om honom! ;D

Efter att typ ha suttit o glott in i en vägg så kom min brorsa o hämta mig o victor, skjutssa hem honom o mig ner till kolonin. Direkt när man kom dit vare precis vad ja hade trott *Ååh, vilken snygg pojke du hade med dig igår!*

Nu mår jag iaf sjukt så mycket bättre än förut! Saknar både cilla o victor just nu, finns ju fan inte ett shit o gö här hemma. o han hade tappat bort sin mobil igår, så ja kan ju inte smsa heller ;/ 


Nä, nu blire inlägg ikväll eller nått. godnatt sålänge! haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0