Första skoldagen!

Ja, hade ju då min första skoldag igår. De gick ju då fasen så mycket bättre än jag hade trott! Eller ja,, ja gick o la mig runt halv 1 o sen väckte morsan mig halv 6! För ja va tvungen o göra klart alla arbetsupggifter o skit. Sen tog ja o cilla bussen upp dit vid 8.. o sen när vi va framme va fasen bara klockan 8.10, o vi började kl. 9! Tyckte ju lixom att de hade gått 30min lr nått,, haha herregud. Sen blev vi iaf inropade i våra klasser o ja hamnade i mediaklassen tillsammans med cilla! o sen simon (som vi träffa utanför polisstation för några veckor sen) o sen en gammal klasskamrat och några fler. Tror vi är typ 7pers lr nått i ett litet klassrum. men vafan, ja stortrivs redan så detta kommer nog bli rätt bra iallafall. O sen har vi ju typ världens roligaste lärare! haha :)


Sen vill ja även tacka Cizzi (http://loveontherun.blogg.se/)  som lärde mig hur man la in videoklipp från youtube. Woho!!


Igår var uppsvullnaden på min högra hand värre än nånsin,, om man slöt handen så såg man inte ens knogarna! Haha, as äckligt vare! xD  Men idag äre iaf mycket bättre, fast ja har ont i halsen o mår skit förövrigt. höhö.. så ja slapp skolan idag! Men imorgon ska ja dit igen,, o då slutar vi efter lunch. yey! .. de gör vi på fredag med! Yeyy!

jajuste, igår så var ja på prix med moppen o när ja precis hade gått ut o skulle låsa upp moppen o de kommer de en gubbe springandes o sa att han var fotograf och ville fotografera mig o så. Fasen vad glad ja blev, ända tills de slutade med att man va tvungen o vara 18år. haha, FANDÅ!


Kommentarer
Postat av: Cizzi

Haha, var så lite så :D



Har du bloglovin, så kan vi ju föja varann där? =)

2009-09-02 @ 17:05:07
URL: http://loveontherun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0