Muuu!

 

Helt okej dag faktiskt.. Blev ju skjutssade till skolan då somsagt. o sen sluta vi vid 11, najs!! o sen på måndag börjar vi 10.15! Ännu mer najs! ;D För de ska vi göra varenda måndag! Mohaha!
Efter skolan drog vi till donkan o käkade, o sen bar de hem o sen till ica o hämta ut ett paket. Låg lite häststuffs där i, sadelväska, hjälmreflex o sen ett nosludd ja ska grejja lite med o gö en grimma till timian :)

Fast våran stenålderns symaskin är typ trasig, så jag blir GALEN! för halva min garderob ligger på hög o väntar på att lagas eller sys om. SUCK!

Men jag är iaf as happy o ha mitt internet tillbaka på min dator, yeyy!!


Och sen snackar ja med massa snygga killar på msn, bara de är ju ett plus med. hahahah^^

Sen har ja o cilla en fotosession på G, ingen info i förväg ;) Men blir väll typ som dom senaste, som vanligt ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0