Jääääääääääääääh

Tjollahopp!

Äh, de gick rätt bra med mina päron iaf. haha :)

Fredag spenderade jag hemma, sov o tog de lugnt. as gött! Meeen, igår! hahaö, jag va i farten! Nejmen,  upp på stan o träffa cilla. Hitta på massa galenskaper som vanligt, :) Träffa Martin och conny som vi hängde med resten av natten typ. Sov över hemma hos cilla, tror vi va där typ 05.00 lr nått. haha :) o imorse drog ja o cilla till krämarn, njöt av vädret o ja käka glass. as gött!´

Bilden är från igår, den uttrycker väll sej själv. Ja hitta sablarns massa ballonger ja sprang runt o skämde ut mej med, o öl i högsta hugg. hahö, as happy! ;D



Jaja, söndag nudå. Har städat o grejat på rummet! Gjort om på väggarna, spikat o hållt på. tjoho! Imorgon satsar vi på skolan, haha får la se hur det går! ;D och på tisdag, då blir jag 17år! Kan ni tänka er? aja, dagen har ja redan planerat! typ... ;D Drar till skolan på morgonen, sen vid lunch drar vi till lindesberg o hänger där. sen bär de hem o fira lite (om de nu kommer nå folk? haha) o sen ska ja fanimej va ute heeela natten! ...eller nått :)

Seeen, har ja ju inte berättat nånting alls vad som händer nästa söndag! THE BASEBALLS KOMMER TILL ÖREBRO!!!!  O tro inte på fan att ja är för ung för o komma in? dampdampdamp... men aja, ja ska dra med mej cilla så vi ska stå utanför o dunka. hahö!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0