JAG TRÄFFADE THE BASEBALLS!!!



Okey, kort sammanfattning i början!

Träffa cilla vid polishuset vid 8tiden och vi gick till krämarn o handla lite, sen drog vi ner till buddy holly. Nivet ju att virus ligger där nere o buddy holly där uppe? Vi gick iallafall förbi virus o när jag tittar in ser jag Sam som vrål ler, jag skrek rakt ut o småsprang därifrån! Fan, ja dog typ. Iallafall, så ringde ja pappa. han kom ner o gav mej lite såkallade födelsedagspresenter. 1 affish, 1 mugg och nån annan sak med the baseballs på.  Ja o cilla gick iaf o satte oss utanför virus så vi kunde småkika in lite där killarna sprang. o rätt som de är så far Digger ut och in i deras buss som stog precis utanför, och då säjer cilla ba; I love you! o han stannar till o ba; I love you to! ;D
Haha ja dog typ.

När klockan blev 9 så försvann dom upp där dom skulle spela, men vi hade hyffsad utsikt iallafall. såg några huvudet som far fram och tillbaka. haha :D Kallare och kallare blev det, uschusch! så cilla la sej på backen och ja stog brevid o försökte höra vad dom sjöng. Man hörde lite ut iallafall, dög för min del :) Rätt som de är kommer det en polisbil, nån jävel hade tydligen ringt o sagt att de låg en kvinna på backen i oskarsparken. Cilla alltså! hahah, vafan!? Sen när de blev lite paus så for dom bakom ett skynke typ, o glasrutan var precis utåt mot oss så vi såg allting när dom böt om! haha, nejmen iallafall. och cilla vinka, och Basti också! :)

Efter 2 tim var deras show slut, och jag o cilla gick o satte oss utanför virus igen. Dom hade fan hela den avdelningen för sej själva. yeaah :) Sen for min skitfulla morsa förbi med farsan och anna, pappa ryckte tag i min affish o började knacka på rutan för han ville ju ha autograf! men nää, dom öppnade inte!

Mina päron for hem, men jag o cilla satt kvar där utanför o frös som as! när klockan började närma sej 00.30, och vi suttit o glott på alla tyskar som sprungit fram och tillbaka o packat in alla saker i bussen (skitroliga och lyssna på!!) så kommer deras Manager ut (eller vadfan det nu var!?) till oss och sa att vi kunde få autograf o ta lite kort senare. och ja ba; ahh shore! o då sa han ba; come in!  Fan ja dog, jag skulle få gå in till killarna!! det var verkligen bara ett par sekunder där emellan men tankar for runt som fan i min skalle. Shit, ja ska få träffa dom omg!!! Kliver in igenom dörren o alla tre står där och ler! Det första dom sa var; Are you okey?  Öhhmm,, yeaaah! haha, de enda ja sa under hela tiden typ. Jag såg ju ut som ett jävla vrak, vilket gör att ja blir rätt osocial o blyg. haha, så ja stog där o glodde ner i backen o försökte hänga med typ. Go in, they won't bite ya! Han dendär snubben sa att ja visste väll redan vad alla hette, ehe... No I don't sa jag då! haha piinsamt o inte kunnat! så killarna tog mej i handen o kramades o presenterade sej. haha :) Dom sa att dom hade sett oss hela kvällen stå utanför o frysa, :) Sen fråga Digger varför vi inte kom in, om biljetterna va slut o.sv. men då sa jag att jag va för ung för o komma in. och sen började han prata om nå festivaler eller nått ja inte fatta ett skit av. haha! Iallafall så fråga dom hur gammal jag var.  17 sa jag! :) o då fråga dom när ja fyllde år, haha hurfan säjjer man 13 april på engelska? april the... öhmm thirteen. o då säjjer Sam ba; Jamen då måste vi ju sjunga för dej! :)   Jag tror jag dödar cilla snart eftersom hon inte filmade det!!! Dom ställde sej på rad o gjorde värsta duetten, sweeeet! Private show sa Digger, eftersom ja inte kom in o såg dom spela o så :) Mitt i allt ringer min morsa, "Oh, your phone is calling" o så har ja ju dendär ringsignalen med korn - fuck that haha lagom pinsamt! o ja börjar halvskrika o berätta att ja står där med hela gänget. o sen säjjer o börjar dom peka utåt, där står det en gubbe med telefon o vrålglor. haha, dom trodde det va min pappa (som ja prata med i telefonen då alltså). Fan vad vi garva!  Sen fick ja deras autograf på ett litet kort med en bild på dom (Se bilden nedan). To katrine och ett hjäärta :) Cilla också, fast hon fick inget hjärta. Mohaha! Cilla, ooh so cool name! o då säjjer cilla ba; Godzilla!  haha, ja skratta ihjäl mej. Sen signerade dom även affishen. Sen fråga cilla dom om vi kunde få ta ett kort med alla på också, yeah shore! eller ja, de lät snarare; Can I take a picture on you, and my girlfriend? yeah! ööhh.. ? haha, o ja stog där i hörnet o då säjjer deras manager ba nu måsteru ju ställa dej där! haha, wooow! ställde mej i mitten o då blev de ett as bra kort på oss 4 :) Sen tog managern kameran o tog på oss alla 5, fast han höll inne knappen så blev typ massa kort. haha ;D  En sista kram med alla, sen var vi tvugna o gå eftersom dom skulle åka o så.

Jag är kär!

Förbannat vilka härliga grabbar alltså, värsta humorn o allt. haha ^^ Helt underbart, jag har väll kanske inte vart nå värsta fan av dom. Men ja gick därifrån som ett, haha :) Och dendär Sam, värsten sexigaste man måste jag bara erkänna ;o Vilket leende, ååååh!



Seriöst, jag skrek som helvete när jag kom ut! VILKEN GREJ!!!!!!!!! Sen skulle jag börja traska hem, eller snarare flyga. haha :) Då kommer tommy o hela gänget ut från Buddy holly, o ja hälsar o vi börjar snacka. Sen drog cilla hem o ja hängde med dom nån timma eller så. Sen fick jag GÅ hem från krämarn, HELVETE VAD KALLT! klänning i allt, det regna/hagla.

Men nu är jag hemma, skola om några timmar.

 















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0