klänningar!!

Okeeey, nu har jag spanat runt lite. o slänger upp lite bilder här, kommentera gärna vad ni tycker! :D Tänk även på att jag ska ha en skinnjacka över, och att jag har svart hår! :)



Glott länge på denna, finns även i rött!  nomnomm...



Denna är ju bara sååå snygg! Skulle ju passa jäävligt gött med rött hår, right? :)



Vet inte hur länge jag velat ha denna....



MUMS!




Fast nääää, jag vet inte? Kom ju på att jag redan har en mummsig klänning som hänger i min garderob och som inte blivit "invigd" ännu. däremot så har ju dragkedjan pajjat, men byta den.. lätt som en plätt?






Ohlalaa.. det kör vi på va? :D och nä, dendär fula skinnjackan ska jag fan inte ha. Har ju fått stålar ju, så hoppas på o dra iväg o köpa en ny snart! :) som jag ska pimpa med massa patches, kedjor, nitar o knappar. SÅ JÄVLA SNYGG DEN KOMMER BLI! haha :)



Fast ändå, de vore ju jävligt najs med en ny klänning iallafall....






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0