vadå skola?

Nej, vadå gå till skolan?  Jag har legat hemma hela dagen, hahö ;D

Precis gjort matlådor till brorsan, o nu har mina päron damp för att socialen (som fältgruppen jobbar åt) hade ringt o berättat att vi var i odensbacken i helgen och blaa blaaa. So what? Mina päron visste väll förfan redan om att jag var där, o nu är dom helt jävla galna? haha, wiiiierd..

Åh, gud vad ja älskar o planera saker! Skriva listor och pricka av, en efter en! Satsar stort inför skolavslutningen, haha :)  Uh, måste få tummen ur o åka iväg o köpa nån ball väska. Ska släpa med mej Cilla till sweet poison tänkte jag, spanat lite på deras hemsida också men hittar inte direkt nån klänning som faller mej i smaken. Men lär väll hitta lite annat smått o gott till jackan o det, yey! ;D

http://www.sweetpoison.se/shop/


Bara 369kr, nån som pröjsar? haha ;D


Vet att det ska finnas skitnsygga Elvis/Marilyn Monroe/Betty Boop väskor, men inte fan kan ja hitta nån vettig hemsida ;o




Ehe,, 600 spänn. Vem payar? ;D



Nä, nu får ja sluta sitta här o drömma mej bort. Sängen nästa!

GODNATT!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0