VALBORG 2010

Nejmen vadå, bara för att min lärare har skvallrat för farsan att ja inte går i skolan som jag ska o att han bara för det har tagit mitt internet! ..Vilket jag får tillbaka när jag är i tid till skolan o.sv. Vilket ja inte vart dom senaste dagarna, därav den dåliga uppdateringen!

Men idag skulle ja till tandläkarn, vilket farsan ringde o sa. vilket gjorde att ja fick godkänd frånvaro lr vadfan det heter. aja,, internet idaag! tjohooo! och jag va hos tandis o borra dårå, kom typ nyss hem. Det gjorde fan inte ont! ;o Brukar alltid göra skiitont o dom måste bedöva as mycket på ut o insidan eftersom bedövningen går så segt på mej. Men ja, bedövning en gång på utsidan (Som såklart inte börjat funka ordentligen förens nu!) men, de gjorde fan inte ont o ja låg där o såg allmänt konstig ut bara. Awesome!


Yääs, valborg ikväll då. herregud! Ska ju fan vara extra mycket poliser ute, fältgruppen o föreldrar! Alla under 18, som bär på alkohol eller är påverkade skarom hälla ut allt o kontakta föreldrarna. Kan inte dom hämta blire socialen, haha shit? Mamma har t.om. gett mej utegångsförbud p.ga. det!?

Vi får ligga lågt ikväll cilla!  Brukar ha en förmåga o alltid locka till oss polisen, o nu närom är extra noga så känner jag på mej att ja kommer gå illa ikväll.. hah ;D


Aja, nu ska ja duscha o städa upp här o.sv.

Skriver mer sen, ciaaao!`




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0