Built for speed

Tjena!

Äh, ja har fan inte orka uppdatera nått. Gjort annat, som t.ex. SOVA!

Haha, vart sjukt trött dom senaste dagarna, ;D Drog ut me cilla igår iaf, småregna lite o hände inte så värst mkt mer än att ja snodde massa biopopcorn o gick runt på stan o låtsades nysa när vi gick förbi några så popcornen flög utav bara helvete. HAHAHA, Kvällens höjdpunkt! Sen träffa vi på nån skitball rocker som spela i nå band ja redan glömt vad dom hette, men fick lyssna lite iaf o dom va rätt awesome! haha, han gick på andra sidan gatan o seriöst! De såg faan ut som eric young! Trummisen i Crashdïet alltså, sjukt likt. haha ;D  Så vi börja gapa, o ju närmre han kom ju mer såg man ju att ja.. de va inte han! Men iaf, gryym va han ;D

Va väll hemma 4 på morgonen, som vanligt! haha ;D Drog ner till kollo när ja vakna, tog moppen dit så pappa fick kolla lite på'n. Slitaaaage! Ska bytas ut en del delar o sånt, hähä... tur den inte är min då xD Hoppas bara andreas kan fixa hans moppe som står i källarn. Motorn har skärt, så han får la fixa den elr köpa en ny. haha, sjukt roligt de är o köra runt på sånnadär ;D Nå liknande cillas farsa har, mamba eller vafan d ä. hah :)

Sen cruuiisar ja runt på "morsans jäääla skit hojj fan" rätt liten för mej, men den funkar sålänge min ä trasig! ska ta ner min till kollo imorgon, byta hjul o fixa bromsarna o växeln. Helt värdelös ären, haha :) Så JA! jag har massa o göra imorgon! Tror ja ska passa lady också, jisses... Fast ja, hon är väll rätt van med o ligga o glo på andreas när han mekar. haha ;D


Nu ska ja ner o kolla vad de är för storlek ja har på mitt hjul (ska byta hjul & slang imorn) o sen kolla vafan d ä för moppe vi har i källarn igentligen.

Tjarååååååh!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0