Hometown hero

Tjosan!

Jag har en myyycket bra nyhet, MITT HÅR ÄR RÖTT! haha yeyy! Sen har vi ju en dålig också ehe, JAG HÅLLER PÅ O BLI SJUK! >.< Döda mej!

Skolan har iaf gått bra, typ gått 30min på varje lektion sen fick vi sluta. så hade ju bajslånga raster, haha finns ju inte ett skit o gö >.< Sluta ju t.om. vid halv 3 typ. Drog hem o käka o sen kom cilla o hämta maj, vi for upp på stan o traska runt. Träffa Flip en stund, o även Björn ^^

Dör fan snart, haha! Men tänkte va vaken nån timma till bara o sen slagga, för en gångs skull lite tidigt! ^^ Börjar vid 8 imorgon med logistik o sen en 3tim lång lektion med Service & Branscher. Efter det ska cilla komma på besööök, o vi ska typ upp på stan o käka.


Haha fyfan! GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0