Jeanie, Jeanie, Jeanie

Godmorgon!

Usch, vakna av att mina öron kändes helt "översvämmade". Hahah ;D Nejmen de rinner ju massa vätska ur öronen, så när ja ligger o sover på sidan så kan de ju lixom inte rinna ut. ehe... najs detdär! Hörde iallafall, INTE ETT SKIT när ja vakna. Jävligt scary ;o Badda med massa varmvatten o tillslut lossna skiten så nu hör ja iaf det jag vill höra! haha ;D Borde fan skaffa en t-shirt med texten "Jag är inte döv, Jag hör bara det jag vill höra"  hahaha, i mitt läge just nu så stämmer de ju jävligt bra eftersom ja måste anstränga mej jävligt om ja ska höra nått. haha, bläää..

Nu höll ja fan på o skriva att ja skulle te tandläkarn också, hahah wtf. Nääe, Vårdcentralen var det! Får väl seee vad tanten har o säja, ;D "Odugliga unge, har du inte lärt dej o tvätta öronen!!!"  Fast ändå, nu lever vi ju på 2000talet, så då kanske ja slipper detdär. Mohaha ;D Fast, tänk om tanten inte gör det... ;o


Mhm precis, ja har tråkigt somfan. Blööh!
Slänger upp ett inlägg sen om lite bloggar ja läser/följer.

Tjaråååååh :)


Brrr, det är kallt o ja vill ha sommar o sol igen ;o



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0