Cryin' shame

Tjaa!

Bloggar lite snabbt innan ja hoppar in i duschen!

Nja, i fredags hände inte så mycket. Va så trötta, o min tunga skitsvullen. haha, men ja tvinga i mej en liten pizza bit iaf ;D I lördags åkte vi iväg till mega o glodde på kostym o lite annat t Fredrik. Och sen vidare till Marieberg där vi träffa på Johan o hans brud madde. Drog o käka, o sen bar det hem! Meningen var väll att vi 4 skulle gå på bio o sen hem till madde, men tiden gick och jag mådde skitdåligt så det vart typ inget. haha ;D Drog iaf hem till madde en liten sväng, sen bar det hem :) Glodde på film o myste o snacka massa :)

Idag sov vi rätt länge, sen drog vi iväg o mötte upp johan för han fått punka ;D O sen vidare till biltema, o sen en sväng till max för o käka! Hahah, efter en låååång stund fick jag i mej burgaren tillslut ;D
Sen åkte Fredrik hemmåt, o ja drog upp på stan med cilla en sväng.

Ska ta o duscha nu o greja lite här o vänta på min Älskling!
Söndag idag, fyfan... Vill verkligen inte gå upp till skolan imorgon, haha >.<


Goodnight! ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0