Keep a knockin'

Godmorgon!

Haha, göööött o sova en sväng! :)
Det är fan 16 minus ute nu, fyfan! Och jag måste troligen gå ut med Lady snart också, haha usch!
Ska väll ta o städa o greja lite också, lyckades spilla ut en jävla massa stearin på duken förut >.< 
Imorgon drar jag hem efter lunchen, ska rasta athos o sen bär det hem till Cilla för fotningen o sen upp på stan en sväng! Förresten, det är ju fan bara 10 dagar kvar till Julafton. Haha, sjukt vad tiden går fort. Tror ni ens ja köpt några julklappar ännu? ;o Näääe, o ja suger på sånt. Däremot så vet jag vad Fredrik ska få, Hähä ^^


Får se om ja får med mej bilderna imorgon också, får la höppas på det. Nu ska ja greja lite o vänta på min älskling.

Tjaråh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0