Little miss lonley

Tjenare!

Haha, har inte tid o blogga under helgen när Fredrik är här :) Btw, så kom min klänning i igår. Hann testa den lite snabbt innan vi for iväg till marieberg, haha de va fan smockfullt! Sen varte iväg till biltema en sväng, o så vidare till Coop o köpte pepparkaksdeg o en filmbox med "Tillbaka till framtiden" alla 3! :) Haha, sen drog vi till Max o käka. Muuuums! Sen bar de hemmåt o glo på första filmen o käka pizza, haha vrålmätta xD När filmen va slut drog vi ut en liten sväng, sen hem o göra pepparkakor! Vart ungefär 3 plåtar.. :)
Satte på andra filmen, o efter typ halva så somnade jag iaf :) Fredrik hade tydligen tittat på den tredje också undertiden, haha :)

Sov nog till 12 idag, riktigt göööööött! Käka frukost o glodde på tv, sen gick vi ner till affärn o köpte lite grejer till tårtan, drog ihop den lite snabbt sen åkte fredrik hem. Men han kommer hit ikväll igen! :)


Nu måste jag duscha o STÄDA! haha, grejer överallt :) Mitt hår är en enda stor tova btw, kul...

Skriver mer senare, Tjaråååh!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0