Home sweet home!

Halloj!

Ojoj, dålig uppdatering här va! Haha, ja de ska berätta för er varför! Igår drog ja ut första dagen på praktiken med andreas! Blev nästan så att jag inte skulle följa med, för andreas kom 7 o hade bråttom o då låg ja o sov! men men, de va bara o dra på sig kläderna o gå! Jahni, hur gick de då? Jotack bra! eller ja,, för de mesta! Dom två gångerna ja vart med innan, ja har bara suttit i lastbilen hela tin o sen rastat lady. Men nujävlar fick ja röra på rööva!  Hjälpa till med allt typ, haha. Och ja,  nu dagen efter kan ja säjja att ja har träningsvärk! Ja hade fan ett par 43or på mig, o lilla jag har bara 40! Så de va väll ingen höjdare o klampa runt med domdär hela tin. men man överlevde, haha :) Snöa o blåste gjorde de som fan, hahah... antagligen därför andreas skicka ut mig o stänga luckor o hålla på hela tin ;D Va väll hemma typ 23, somna direkt :P

Sen så hade ja fått för mig att ja skulle till tandläkarn imorse, vilket ja igentligen skulle! Men ja hade ju glömt bort att tiden va flyttad till nästa vecka! Så precis när ja skulle dra, så kommer de massa gapande föreldrar efter en o påminner mig. haha, så ja drog till stallet med cilla! Och Gibson & Athos! :) Tog bussen dit, o den tyckte athos va vääldigt läskig. haha, tog 803 o den stannar ju vid "stora vägen" så då får man gå en as lång raksträcka o lite till för o komma fram till stallet. Men de klara vi! ;) Skulle ju igentligen rida "långa rundan" men snön va så hög o de tyckte inte lilla gibson om! Så, de blev till o rida runt på grusvägarna o de. Red bort till Lyttebäckstorp ungefär, aldrig ridit där men de gick la bra! O hundarna va lösa o sprang som fan, haha :)  Va väll ute nån timma, o de va rätt skönt idag o rida. inte alls sådär suuuper kallt de brukar vara, usch usch! Däremot så blev de ju kallt sen när man kom tillbaka till stallet, höhö. Sen drog vi upp till pannrummet o skulle kolla efter några westernträns o då kommer Jenny in, som vi höll på o skrämma slag på. haha, ;D Ja skulle fan kunna flytta in dit, aaas varmt o skönt! ;o




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0