ADAM!

Haha, här sitter ja o lyssnar på Dead by april. o då slog det mig, - JAG TRÄFFA ADAM IGÅR! Han sjunger i "smash into pieces" o dom har vart förband till dead by april närom spela här i örebro för nån månad/vecka sen? helt sjukt... eller ah, träffa o träffa.. vi stog 30m ifrån varanda o gapa. haha ;D

Jag brukar ju ofta gå runt på stan o ba; DIG KÄNNER JA IGEN! bara för att ja tycker de är väldigt underhållande. o oftast så stannar dom flesta o gör värsta minen ba; men, ja känner inte igen dig? ;o .. från vart? ja ba; men du var ju med i dendär porrfilmen, fan va bra du var!!!  haha, då skrattar dom o går. men igår, haha... ja kände typ inte igenom honom men ja sa iaf; du spelar i ett band va? o då kom ja ju på vem de var! han ba; ah, ja är sångare!   ja typ dog... ja ba; du sjunger i smash into pieces va? han ba; ahh... o sen fick han vääldigt bråttom därifrån. haha, wtf? ;D jag lyssnar inte så värst mycket på dom, men såg dom live en gång på oxhagen skolan när sleazy trash spela där. dom är väll, helt okey? ;) Får inte glömma o berätta att dom var med på tv i "talang 2009" där jag tror dom fick mycket bra omdömme av bert!



Fan va ja skämde ut mig kom ja på nu dagen efter, ja bettede mig som ett jävla fyllo. haha ^^ Vingla gapa o skrek som fan... efter ett tag låter ja som en hes jävla iller. haha, illa som fan!! Helevete att ja inte gick fram o prata mer ;o fast han skulle nog bara bli rädd precis som alla andra ja pratat med som ja typ "vet vilka dom är", för ja har en förmåga o lägga mycket på minnet. hah ;D

Precis som på nyår, nån snubbe som hette karl. Kände ja ba igen från nå foto ja hade sett, haha... men visste typ andra som gick i hans klass. o han kalla mig för stalker ;o haha, o såklart träffa ja ju honom flera gånger den kvällen o kunde berätta massa varje gång. haha, livrädd typ ^^


Seeen, kommer ju erik grönwall till örebro nångång nu den sista januari, ja tänkte leka skrikande fjortis o åka dit faktiskt. åhåå! <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0