Godnatt!

Tjohoo!

Klockan är 02.40 och jag är ASPIGG! Jag vill inte gå o lägga mig heller, för då måste ja ta bort allt jävla smink o försöka borsta ut håret. haha :)

Vad gör jag då? Lyssnar på stray cats o drygar på msn, höhö ;D

Jaoo,, cilla tyckte väll min frilla va rätt ball. eller de va iaf vad hon sa, sen var hon igentligen tyckte är ju en annan sak. haha ;D

Vet inte om ja berättat det, men pappren o shit är ju påskriva inför min praktik nu också. TJOHOO!!!  Fick en "prövotid" fram till sportlovet. 3veckor lr vad äre? Andreas jobbar ju inte varje dag heller, så resten ska ja va i skolan. fnhfgf,,, får se om ja orkar de ;o  Han jobbar ju lix 8-22, man kommer ju vara lagom död när man kmr hem alltså ;o o så gå upp vid 6-7, haha halelujja!


Seen, kan ja ju också berätta att ja ska köpa lite slingor! eller vafan det heter, 4 sånnadär clips med rosa löshår dåe. Från hon shelly... enigma eller vadfasen ;D Rosa... ahhru kanske tar o färgarom till rött sen. Men hörrni!! Svarthår med rött underhår. hur snyggt är inte det!? haha, nu blir ju inte detta direkt nå underhår men vafan... trust me! snyggt blir det! :D Kan man både platta o locka, o så ärom typ 38cm långa tror jag? GREAT!



Sen måste ja fan ba påpeka hur jävla mycket ja älskar låten November rain med GN'R ;o


Ähfan, här kan man ju inte sitta o dryga hela kvällen. nu ska ja keeempe med mitt hår lite, o så blire min stora sköna säng! ;D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0