MOTION!

Vet ni vad ja behöver?  MOTION!
ja sitter ba framför datan hela dagarna, ligger o sover, käkar massa pizza o godis. Kan ju inte vara bra? haha ;D
Nej, motion behöver jag! o ut o springa är ingen höjdare. Ut o gå med hundar är alldeles för sällan. o då kom ja o tänka på en sak (kalla mig inte galen nu!)  DANS!

Jag tror de va 3år som ja höll på med dans, blandad kurs gick ja o ja fick lära mig allt från bugg till vals! Fyfasn va kul ja tyckte det var! de va ungefär 4år sen ja sluta, o jag har länge tänkt på att börja igen. för fan va ja saknar det!

Ja, men vad för dans tänker ja på nudå? Fartfylld, energisk, hoppig o studsig. Närmaste ja kom de va nog Jive, o de älskade ja o dansa! Men, nu har ja vart runt o kollat lite på olika dansskolor här i örebro o de blir nog Nerkies dansinstitut! Samma ställe ja dansa på förut, och jag vet inte om ja blir så pepp påre. Ja vill typ bort därifrån...

För mycket fjortisar, o fan va pinsamt de ska bli o träffa dermont o diana igen. haha ;D Ne, men de är så jävla mkt discofjollor där. orkar inte med det ;D Men, vafan!! ja blir snart 17år, inte fan ska ja väll ta o bry mig om ett par skitungar!? Yeah, just keep it up!

 
Swing/Boogie Woogie/Lindy Hop
Lagom mycket fartfyllt o studsigt för mig?




hahah, ser ju bra löjligt ut ibland ;D men fan va kuuuul!  Finns ju däremot ba vuxenkurs, men undantag pleeeaase?


Äh, va tkr ni. nått man ska satsa på? ;)


Kommentarer
Postat av: Cizzi

Jag tycker du ska köra på dansen, det verkar kul :D

2010-01-14 @ 11:05:30
URL: http://loveontherun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0