städaa

Nemen tjenare!

Ja, inte fan va ja i tid i skolan imorse. haha ;D Men, hade ba 2 lektioner o ja hann nog allt till den sista o blev klar med de ja behövde. yeyy! Fick nya schemat också, helt okej! Slutar ju typ halv 2 varenda dag, haha :) Däremot så ska vi ju slå ihop massa klasser så.. vi får se hure går. Massa jävla turkar, så hoppas de blir bra iaf. eller nej, de blire ju inte isf.. ;o Kommer iaf ha media hela onsdagarna, o resten av dagarna bara kärnämnen. O svenskan är ja ju typ redan godkäd i.. så de blir o satsa på matte nudå :)

Fick även en gymnasieansökans lapp idag, förra året skulle man göra de via datan. men nu äre lapp som gäller! o jag kan lixom inte fortfarande bestämma mig! Ibland är de bara så självklart att de är kvinnersta och ibland så tvekar jag bara. Fan ja blir galen...har sisådär 1½ vecka på mig o bestämma mig, sen måste lappen va inlämnad.

Juste, känner mig ganska dukig som drar om kablar från ena sidan av rummet till de andra. Förutom att ja slår mig på fingrarna hela tin med hammarn. hah ;D Hade ju datorn stog vid soffan en stund för att ja e så lat, haha men nu skaren tillbaka på bordet! Farsan va ju så jävla onödig så han drog ju om kablarna runt hela jävla rummet, så jag har en del o flytta o greja med. haha,datorn är inkopplad o de nu. men inte fan funkar den! ;o  haha, men är så jävla trött så orkar inte bry mig om det nu ;D
Morsan gjorde ju världens godaste mat, så tro på fan inte att jag blev skitmätt o inte orkar röra mig?  Hela mitt rum är upp och ner vändt, haha... de står grejer överallt så vafan. ja får försöka piggna till lite. Somna en stund nu i min säng faktiskt, haha ah.. som de ligger hammare o kläder o affisher o skit i. Men sov, de gjorde jag! 

Usch, ja har vart så jävla seg o "borta" hela tin på sistonde. Ja går lixom på automat hela tiden, gör allt omedvetet typ. as läskigt ;o Dagdrömmer hela jävla tiden o ibland piggnar ja till o ba; Fan va fort de gick o gå denna raksträckan då? Nej, skäärpning på mig va!

Lindy hop kursen, förresten! De är på måndag kväll, så önska mig lycka till :o Kommer nog ba va äldre people där, men får la se :) Ja känner mig ju inte speciellt ung i kroppen direkt. haha, så de kanske jämnar ut sig. haha ;D Fuck va ja har ont i knääna! Måste erkänna en sak, har fått så jävla ont i knän o fötter sen ja köpte domdär skorna. Knappt gå, blåsor som fan. haha,, ja går as snett nu o har ont jämt. Can't be good, right? Men somsagt, ja går ju på automat. haha, så ja har inte brytt mig. o dom är ju bara sååå snygga! men måste få tummen ur o fixa ett par nya skor. GE MIG PENGAR? Ja har ba så mkt ja måste köpa, o de ända som hindrar mig är pengar. ja blir gaalen! Get me a job!?!?

Vill ha sommar nu! Slippa snön, va färdig me skolan, veta vilket gymnasie de blir, va mitt uppe i min lindy hop kurs som ja kmr tycka e skitrolig, mera timian & ett bättre liv. Nått sånt ser man fram emot, men de blir väll inte så, ......som vanligt, ;D

ska dra, tjarååh :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0