suuupa, bakis

VATTEN! de är vad ja tänker leva på idag, haha ;D Jag brukar inte bli så jävla värst bakis, hänt en gång faktiskt o de va när ja hade slurpat i mig en halv o skitstor vodka. de gör ja inte om igen! Man lär sig av sina misstag, right? Nämen ja hade askul då, fast.. dan efter var väll kanske inte lika rolig då. haha ;D

Jaja, nog om det xD  Farsan fyllde år igår då somsagt, parteeey! Min pappa är så krånglig o prata med, för man vet aldrig hur han kan reagera. Ibland skriker han o ibland så kan han ha värsta långa komplicerade samtalet, haha. men, ja chansa o efter en stund så fick ja gå ut! Jag fick GÅ upp på stan, eller typ... kyrkan där o möta cilla.  Så gick vi o gick..hahaha.. ja höll på o dö! Min kusin stefan åkte förbi i en bil, hahaha... fyfan vilken förvånad min han gjorde. skratta fan ihjäl mig! ;D

Ah, efter ett tag blev ja hungrig så då skulle vi gå till donkan där borta vid gustavsvik o cilla gick ju på cyckelvägen.. men ja tyckte de va snabbare o gå på vägen o igenom rondellen. o de gjorde ja ju såklart. o då var ja tvungen o gå över ett litet staket vid min skola. Väl över så upptäckte jag att de var TAGGTRÅD som ja sååklart fastna i! (vafan äre för skola som har taggtråd) :O  hahaha... ;D jaja, väl framma vid donkan så hade dom sååklart stängt!! så vi tänkte traska vidare till mässan! men öhm.... av nån anledning ja inte minns så vände vi o gick tillbaka. o då ringde tobbe mitt i allt. haha ;D väl innen i stan så skiljdes ja o cilla åt, o ja snacka fortfarande i homofonen. borta vid strumpis träffa ja på stefan o rickard igen, haha; Nu ska vi ringa din pappa!! för du får inte vara ute nu!! haha :) aja, ja traska hem igenom hela stan o ut igen! de är en bit o gå, haha... lättare på sommarn näre inte är så mkt snö. o får man ont i fötterna av klackarna/skorna kan man ju alltid ta av sig dom. men inte det nej, ja fick plågas med mina jäävla skor. o fyfan va ont ja hade när ja kom hem! Snacka me tobbe hela vägen o ja kom fram till att de blev typ 1½tim.. haha :) men, slapp ja gå hem ensam typ iaf ;)

och idaaag, söndag! Man kunde ju åkt ut till stallet.. men ingen som kan skjutsa. haha, o inga pengar på busskortet har ja heller :) MEN, internet har jag! Mohaha, så blir till o va hemma o slööa idag. imorgon äre skola, fyfan. Vet ni hur skönt de är o duscha när man e bakis? haha, tkr ja iaf. Förutom om man råkar somna i badkaret då...

Herregud, ja tänkte gå ut i min lilla klänning o domdär tunna stumpbyxorna. o jag hade ju i tanke; ääh,, vi blir väll upp plockade av nån volvo. så de blir inte så kallt om man sitter i en bil! Tur jag böt om, för fan va kallt de blev tillslut. haha ;D

Aja, kommer upp nån bild sen också.  Tjaråh :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0