UPDATEE!



Tjoho!

Japp, lite uppdateringar då! Dagarna rullar väll på som vanligt i mitt liv, inget speciellt händer kan jag väll påstå. Igår var jag i stallet några timmar, fyfan va kallt!! o sen bar de iväg till marieberg med cilla, så nu är man ju pank o nöjd. haha ;D

På måndag börjar skolan igen, o sen ska man följa med cilla på nå möte med soc. höhö ;D På torsdagen blire öppet hus på WUC, tjohooo!! o på lördagen fyller farsan år. o imorgon blire stallet med cilla igen då, blir en långtur.....nånstans. haha ;D

Ikväll blire de möjligen bio med cilla, ska se AVATAR :) typ 3tim lång.. haha ja hatar långa filmer! Man får så ont i röven av o sitta i domdär stolarna, ;D


Nääe, nu har ja nog inte mer o säja. Kolla min bdb, där står de väll mest om vad ja gjort som senaste dagarna typ. hah ;D

Tjaråh!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0