Burn this city

Tjena!

Helvete vilket väder de vart här ;o Mitt i den stekheta solen börja det regna o åska utav bara helvete, hah :) Tog med mej en filt o satte mej på balkongen o glodde lite, sen la ja mej i sängen o sov nån timma. Göött!

Gjorde mat, o diska upp allt skit sen när ja vakna. Äntligen! Nu är morsan hemma iaf, och ja måste väll gå o lägga mej snart om ja ska orka upp imorgon. Tar typ 20-30min o cyckla bort dit, bläää! Inte härligt i värmen säjjer jag bara! Hoppas de regnar imorgon så ja kan ta o använda lite tjocktröjor o arbetsjackan! (y) Blev uppdelad i grupper idag btw, så imorgon lär vi bara vara 10 pers elr nå i min grupp. Verkar även som att vi ska börja 9 varje dag, gött! Våran "handledare" däremot är jävligt snurrig, haha! Rätt skoj ibland, men så satans jobbigt också xD


Hm, tror ja ska ta en dusch o sen sova!
GODNATT!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0