Scream

Tjena!

Nepp, inga bilder idag heller. Andreas kom med Lady 7 imorse typ, åh sovmorgon! Cyckla ner med henne till kollo sen när jag vaknat, o så upp på stan o möta cilla. Blev lite smink o sånt jag behövde, även hårfärg och det. Drog hem till cilla sen o blekte varandras utväxter och jag hade i den röda färgen. Åh, gött med rött igen! haha, tycker däremot att denna är lite för mörk för mej. Måste försöka skaffa pengar så ja kan beställa dendär ja igentligen ska ha! :) Tog en moppesväng till kvinnerstabrottet nu på kvällen också, as gött!

Imorgon ska jag passa lady nere på kollo, sen på kvällen ska vi till Kumla på bilträff o så spelar Midnight teds där! Äntligen ska man få se dom (y) Tror även att de blir Power meet till helgen! ;D

Wuc äre enda ja tänker på om dagarna nuförtiden, haha! Ska bara bli så jävla gött o få börja skolan igen o göra nått man älskar!


Tänkte försöka sova nu, sovit i princip 4-5tim per natt nu ett par dagar. Orkar ju ingenting om dagarna, xD
Godnaaatt! :)


Dagens inköp :)




Kommentarer
Postat av: ahöö igen

LÄS och begrunda:

http://www.csn.se/komv-folkh-gymn/studiehjalp/krav/skolk



hmmm kan bli svårt att hålla?!!

2010-07-07 @ 21:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0