Take on me

Tjoho!

Mjo, nu är man ju en aning piggare efter helgen och har tid till o blogga! Kom nyss hem från min första dag på "sommarjobbet". Satt i nå stekhett klassrum o hade genomgång om orientering o massa annat skit ^^ Detta kommer verkligen suga säjer jag bara, men aja.. doing it for the money ;D

Ska även få tummen ur o skriva om power meet o lägga upp bilder o de. Kommer ett låååååångt inlägg snart! Btw, så finns de redan bilder o lite text på min bdb!

Ååh, höll seriöst på o svettas ihjäl igår. så leta på min gamla fläkt till datorn, med usb uttag så nu slipper jag sitta o dö framdör datan. Fläktar såååå gött!

Nä, ska hänga här ett tag till tills de blivit lite svalare. då ska ja städa o diska, man orkar ju ingenting i denna värme ;o


Hörs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0