Teddyboy rocknroll

Tja!

Sov till 12 idag, rätt gött men ville fan ligga kvar längre. Tvungen o gå ut med Lady o så >.<
Städat o grejat idag, drog upp på stan med Cilla på eftermiddagen o shoppa ruunt lite. Så nu är jag la bra pank! haha ;D Sen har vi gjort en deal också, när min tandställning ryker (TROR det blir 19 augusti) så ska vi dra o pierca min tunga :) och ja börjar skolan 23dje, haha kmr ju inte kunna prata xD



Riktigt najs kommer det bli! (y) Imorgon kommer Lady vid 9tiden, så får vi väll la se vad man hittar på. Nån långpromenad på naturreservatet ä iaf planerad. Men ska typ regna, så får se :) 


SÅNDÄR! Tungpiercing vill jag ha! Med döskalle, skitläckert ju! ;o Fast kanske ett större huvud ba, ;D Fast ja, den vanliga måste ju läka först... :)


Nä, nu får ja ta o drömma vidare. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0