10 things

10 SAKER DU INTE VISSTE OM MEJ!

1. Jag hatar att va pank hela tin, ge mej 1 miljon eller nått?

Fast vem är inte det? Vill ha pengar så ja kan köpa saker ja länge velat ha, kunna bjuda folk på saker o sånt. >.<


2. När jag blir 18 tänker jag börja på en Poledance kurs!
Roligt, häftigt, sexigt o hur jävla ballt som helst o kasta sej runt en stång. Vilka muuuskler!


3. När jag blir 18 tänker jag Tatturera & Pierca mej!
Blir nån Rock N'Roll tatto, och i piercinig-väg blire i näsan, tungan & naveln! Kanske lite tidigare än beräknat också...


4. Hatar 2000talet!
 Tråkigt och slöigt som fan. Man skulle leva på 50-60 talet! eller 80talet när pudelrocker regera! WOHOOO! Bo på landet, åka epa och cruisa runt på stortorget. haha! Och bara, vara allmänt tacksam för allt.


5. Ser så enormt mycket fram emot att få börja på WUC, köra lastbil o bara ÄGA vägen.
Ni ska bara veta hur underbart det är att åka lastbil på landsväg...


6.Ville bli ridlärare när jag var liten! :)
iomed att ja börjat rida på ridskola, haha! Sen ville ja gå fordon på tullängen, haha o sen djurvård på kvinnersta. Men, nu blir det yrkeschaufför på wuc!


7. Tycker sverige borde ha snyggare killar!
Brylcreme, myggjagare, Stålkam....Mums!


8. Aldrig haft ett förhållande
Orkar helt enkelt inte, eller så är jag bara lite för kräsen på den biten. hah ;D


9. Jag vill bo på landet!
Och dom som bor på landet vill in till stan! haha, jag är trött på att bo i stan, helt enkelt! Älskar o vara ute på landet, finns inget bättre!


10. GE MEJ EN CROSS!

Faktiskt, ja ville ha en cross när jag var liten! Alltid älskat o köra i skogen, gasa på o flyga! haha :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0