Du gamla, du fria



Tjoosan!

 

Näe, inge vidare lyckat igår heller med ånnaboda o det. Drog väll dit vid 8, hahah rätt tidigt! inte en enda kotte! så ja, vi bestämde oss för att GÅ till folkets park. haha, idioter! men aja, tog värsta omvägen så tror de tog oss typ 2tim att komma fram. herrejävlar.... Väl där så vare typ ba gubbar, haha men as bra musik o bilarna ska man inte klaga på! (y) Men ja, de andra sög så vi drog o satte oss utanför konsum o ringde efter skjutss till stan. Väl inne i örebrooo så traska vi runt lite, men ja,, rätt dött! Fast ändå, ja va inte hemma förens 4 imorse. som vanligt då, haha :) Näe men fick GÅ hem från stan, usch o blä! ja hatar GÅ hem, ensam o de är helt jävla tyst. Träffa iaf på världens jävla läskigaste snubbe någonsin, såg fan helt galen ut. typ våldtäcksman, uuääh! Så ja sprang o gömde mej en stund, haha :)

Jaha, vad händer idag då? Vakna väll vid 13 tiden, gick ner o hämta lady o nu sitter ja här o lyssnar på Ultima thule! Nationaldagen idag, man hade ju hoppats på o få gapa nationalsången i ånnaboda en sånhär härlig dag men ikke det. näääe! O sen blir ja galen snart, har så jäävla mycke myggbett på benen. aaaaaah, kliakliaklia!!!!!!
Har väll inte direkt nå planer för idag tror ja, Fundera på om man skulle ta moppen till ånnaboda typ med cilla o bada lite o se om de finns nå pök kvar. haha! ;D


Nationaldagen somsagt, Lite Ultima Thule på de föfan! :)



Du gamla, Du fria, Du fjällhöga nord
Du tysta, Du glädjerika sköna!
Jag hälsar Dig, vänaste land uppå jord,
Din sol, Din himmel, Dina ängder gröna,
Din sol, Din himmel, Dina ängder gröna.

Du tronar på minnen från fornstora dar,
då ärat Ditt namn flög över jorden.
Jag vet att Du är och Du blir vad du var.
Ja, jag vill leva jag vill dö i Norden,
Ja, jag vill leva jag vill dö i Norden.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0